sobota, 1 marca 2014

rozdział 19 czesc 1

19-moja szczesliwa liczba, wiec rozdział tez powinien byc Happy :))))))



zaczełam sie przygotowywac do wyjscia nałozyłam sukienke z dlugim rekawem botki i wyszłam
-czesc-usmiechnełam sie z przymusem
-hej-prytuliła mnie i weszłam do srodka
zdjełam buty i zaczełam wyszukiwac kogos z imieniem zaczynajacym sie na N
-nie ma go...
skad ona wiedziala ze to jego szukam a zreszta nie wazne
weszlysmy po schodach zobaczyłam Zoe na łozku Li ze sluchawkami w uszach pomachała mi odparłam tym samym
-gdzie Ce/
-zaraz bedzie
potem zaczełysmy gadac na bardzo nuuuudne tematy o ktorych nic nie wiedziałam takie jak; Zmierzch, o jakims wilkołaku i super ciachu Robercie Pattinsonie OMG!!! czysz to nie cudowne, sarkazm w moich ustach bramiał tak... nie wiem-dziwnie?
zaraz zwymiotuje jak sie nie zamkna.
-wiem!-krzykneła podniecona Ce- obejrzyjmy Zmierzch Kat nie ogladała....
potem rozpoczeła sie jeszcze wieksza menczarnia.
chwile tak siedziałam z nimi, i doszłam do wniosku ze ten film nie ma kompletnie sensu i nie chce go ogladac
-jest juz pozno ja juz pojde...
-ooooch zaczekaj na mnie, zaraz beda sie całowac!
-spoko znam droge do wyjscia
zeszłam po schodach nałoztłam swoje buty i otworzyłam drzwi a moje cholerne szczescie dało znac o sobie, ten ktorego nie chciałam widziec stał dosłownie metr przede mna
-czesc-niepewnie sie usmiechna
-hej
chciałam go wyminac ale niestety mi sie nie udało
-chciałbym ci cos powiedzic
-co?
-ja... ja...-widziałam ze sie zastanawia nad czyms i tworzy scenariusz w głowie, wygladał tak ładnie dlaczego nie moge o tobie zapomniec?
-juz sonczyłes? to pa
-chce ci cos powiedziec
-wiec?
- jesteś dla mnie wszystkim, przy Tobie czuję, że jestem sobą i moge ci zaufac.  ,Twój widok daje mi tyle szczęścia. Jesteś dla mnie tlenem bez ,którego nie mogę żyć. Dajesz mi siłę jakiej nigdy wcześniej nie doznałem.wiem ze cie skrzywdziłem i przepraszam za to. mam nadzieje ze bedziesz potrafiła mi wybaczyc.
Z wrażenia nie wiedziałam co powiedzieć. Stałam i patrzyłaś na niego z niedowierzaniem.

CDN




MOWIŁAM   HAPPY  ;)))))))))) jak na razie bo nie powiedziałam ze mu wybaczy








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz