sobota, 1 marca 2014

rozdział 18

pisałam ten rozdział przy piosence tez posłuchajcie przy czytaniu jak chcecie
''justin bieber-down to earth''




tak na prawde bardzo szkoda mi było, ze Harry po mnie nie przyjdzie ale nie chce tego po sobie okazywac, trudno. odblokowałam telefon, weszłam na face'a, i od razu od właczenia czatu wyświetliły mi sie wiadomości.
LiLi Hale-Horan:  ''cześć kochana, jak tam u ciebie, masz czas??
''dla ciebie zawsze :*, co sie tak nie odzywałaś?"
LiLi Hale-Horan: ''przepraszam...''
''stało sie coś?''
LiLi Hale-Horan:  ''nie, ale postanowiłam, ze wpadniecie do mnie z Zo i Ce''
''spoko, o  której?''
LiLi Hale-Horan:  ''za 30 minut......''
''szkoda ze tak wczesnie mi o tym mowisz, papa''

uwazam, ze zaprosiła dziewczyny wczesniej a o mnie sobie przypomniała teraz ale nie chce w to wnikac aby potem znow cierpiec. jak widac juz jej nie obchodze....

otworzyłam reszte wiadomosci

Niall Horan: ''przepraszam, ksiezniczko,:(((''
'',ile razy mam ci powtarzac nie jestem ksiezniczka''
Niall Horan: ''dla mnie zawsze nią bedziesz''

po co ja mu odpisałam/ czy ja na prawde jestem taka glupia/ najwyrazniej jestem....
''nie mozesz po prostu sie odwalic ode mnie?''
Niall Horan: ''najwyrazniej....
NIE''
''nigdy przenigdy ni wybacze ci tego co zrobiłes, i cytuje ''ktos taki jak ja'' nie bedzie sie zadawał z kims takim fajnym jak ty''
Niall Horan: ''powiedziałem przepraszam, co mam zrobic klekac przed toba i błagac o przebaczenie?''
''moze''

jaki on jest wkurzający. nie moze zrozumic tego ze juz mam go dosc!!!!!




OCZAMI   NIALL'a

-Li! gdzie jestes?
-a gdzie moge byc?!-wyszła z pokoju obok-czego?
-chce pogadac o Księz... Katniss
-chcesz gadac tylko jak czegos potrzebujesz
-a ty?
spojrzała w dól, kur*a czego ona oczekuje
-a dokładniej?
-mowiła cos o mnie?
-nie
- napewno
podeszłem do mnie złapałem ja za policzki aby patrzyła na mnie
-co cie to obchodzi, bawiłes sie nia, a ona zrobiła sobie nadzieje, potem była załamana a drugi raz to sie nie powtorzy.
wyrwała sie zamkneła drzwi na klucz, czyli ksiezniczka cos mowiła.... ale od niej sie tego nie dowiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz