sobota, 1 marca 2014

rozdział 19 czesc 2

-chciałbym ci cos powiedzic
-co?
-ja... ja...-widziałam ze sie zastanawia nad czyms i tworzy scenariusz w głowie, wygladał tak ładnie dlaczego nie moge o tobie zapomniec?
-juz sonczyłes? to pa
-chce ci cos powiedziec
-wiec?
- jesteś dla mnie wszystkim, przy Tobie czuję, że jestem sobą i moge ci zaufac.  ,Twój widok daje mi tyle szczęścia. Jesteś dla mnie tlenem bez ,którego nie mogę żyć. Dajesz mi siłę jakiej nigdy wcześniej nie doznałem.wiem ze cie skrzywdziłem i przepraszam za to. mam nadzieje ze bedziesz potrafiła mi wybaczyc. Z wrażenia nie wiedziałam co powiedzieć. Stałam i patrzyłaś na niego z niedowierzaniem.
nie odzywałam sie jeszcze przez chwile, wtedy Niall ominął mnie juz chciał wejsc do domu kiedy złapałam go za reke
-nie idz-odezwałam sie, nie było mnie stac na nic wiecej '
-musisz sie zastanowic nad tym a ja ci przy tym przeszkadzam Kat, 
-nie przeszkadzasz, jestem zdziwiona tym co mi powiedziałes. ale pozytywnie-posłałam mu usmiech
-wybaczysz mi?
wtedy podeszłam do mniego i złozyłam pocałunek na jego ustach, oderwałam sie
-to znaczy tak?-zapytał najwyrazniej nie mogł uwierzyc, tak jak i ja
-tak, potkamy ssie jutro/
-oczywiscie, zadzwonie 
-dobra, ale ja tak na serio musze isc
-mam dla ciebie prezent
-jaki
wtedy wyjął kartke z kieszeni i podał mi ja do rak
-mowiłem ci ze gram na gitarze, a to jest piosenka dla ciebie
pocałwał mnie w policzek


byłam u sieie w pokoju, wyjełam kartke którą podarował mi Niall i zaczełam czytac

'' I always knew you were the best
The coolest girl I know
So prettier than all the rest
The star of my show

So many times I wished
You'd be the one for me
But never knew it'd get like this
Girl, what you do to me

You're who I'm thinkin' of
Girl, you ain't my runner up
And no matter what
You're always number one

My prize possession, one and only
Adore you girl, I want you
The one I can't live without
That's you, that's you

You're my special little lady
The one that makes me crazy
Of all the girls I've ever known
It's you, it's you

My favorite, my favorite
My favorite, my favorite girl
My favorite girl''









piosenka pt.Favorite girl''  moja ulubiona piosenka Justina Biebera ale LIVE
jak ktos nie ogarnia angielskiego to prosze po polsku


Zawsze wiedziałem, że byłaś najlepszą
Najfajniejszą dziewczyną jaką znam
O wiele ładniejszą niż cała reszta
Gwiazdą mojego show

Tyle razy pragnąłem
Byś była dla mnie tą jedyną
Ale nigdy nie pomyślałem, że to będzie tak wyglądać
Co Ty ze mną zrobiłaś, dziewczyno

Jesteś tą, o której myślę
Dziewczyno, nie będziesz u mnie na drugim miejscu
I nieważne co się stanie
Ty zawsze będziesz numerem jeden

Moja własna nagroda, jedna i jedyna
Uwielbiam Cię dziewczyno, chcę Ciebie
Jedyną, bez której nie umiem żyć
To właśnie Ty, to właśnie Ty

Jesteś moją szczególną małą damą
Jedyną, która doprowadza mnie do szaleństwa
Ze wszystkich dziewczyn, które znam
To Ty, to Ty

Moja ulubiona, moja ulubiona
Moja ulubiona, moja ulubiona dziewczyna
Moja ulubiona dziewczyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz