niedziela, 16 lutego 2014

rozdzial 7 czesc 2

-niall!-krzyknelam na korytarzu pelnym uczniow
cos sie stalo ksiezniczko-podszedl do mnie niepewnie, byl zdziwiony ze chce z nim gadac
-tak,wlasciwie to tak
wzielam  w rece jego twarz, przyblizylam do swojej i moje wargi zlozyly pocalunek na jego ustach, trwalismy tak jeszcze pol minuty a pocalunki stawaly sie coraz namietniejsze.
AAAAAAAAA!!!!!!
obudzilam sie zalana zimnym potem, to tylko sen, tylko sen, powtarzalam sobie w myslach.
Dlaczego ja ciagle o nim mysle? dlaczego nie moge po prostu o nim zapomniec?
nie nie moge to by bylo zbyt latwe. wstalam poszlam do toalety ubralam sie i umalowalam, dzisiaj byla sroda, mialam na 9 do szkoly, spojrzalam na czarny zegar wiszacy w salonie-8:02, nie chcialam siedziec tu sama wiec zebralam sie i poszlam na spacer, po drodze wstapiam do lodziarni i kupilam 2 galki lodow malinowych.
-Katniss...???-odwrocilam sie w strone dzwieku i zamarlam
-Niall... dawno cie  widzialam-powiedzialam z obojetnoscia w glosie
-ja ciebie rownierz ksiezniczko- usmiechna sie
-przestan wreszie tak do mnie mowic
- a ty przestan mnie olewac. pojdz ze mna w sobote do kina
-N-I-E!
- i widzisz znowu
wtedy poczulam jego wzrok na moim ciele, usmiechna sie a ja poszlam w druga strone, podbiegl do mnie
-dobra umuwie sie z toba ale potem dasz mi spokuj raz na zawsze!
tego to ci nie obiecam ksiezniczko ale sie postaram..., czyli jestesmy umuwieni-usmiechnal sie
-musze juz isc do szkoly
-podwioze cie
nie chcialo mi sie isc prawie 2 kilometriow do szkoly wiec przyjelam jego propozycje,zatrzymal sie doslownie przed budynkiem
-a ty nie idziesz?
-czasami warto sobie zrobic wolne-poscil mi oczko
wysiadlam i kiedy mialam wejsc do szkoly zatrzymaly mnie Li i CeCe
-krecisz z moim bratem??-usmiechnela sie
-przystojny,-zasmiala sie Cece-ale  ty masz farta najlepsza partia w szkole sie toba interesuje a ty go olewasz, przyznaj sie ty zgrywasz niedostepna? aby ciee bardziej pragna
-nie po prostu go nie lubie
dalej pod klase szlysmy w milczeniu, choc slyszalam ze Li i Cece po cichu plotkuja ze soba ale bylo mi to obojetne.

4 komentarze:

  1. Sietne nie moge sie doczekac nastepneg

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoj blog jest bardzo fajny rozdziały bardzio ciekawe szkoda ze takie krotkie. :c Czekam na next *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki postaram sie pisac dluzsze :)

    OdpowiedzUsuń