środa, 19 lutego 2014

rozdzial 13 czesc 1

byla juz 17, zaczelam sie przygotowywac. wyjelam wszystkie sukienki w jakich moglam isc jednak tak szczerze nie podobala mi sie zadna, wiec szybko sie zebralam i poszlam do sklepu.
od poczatku, spodobala mi sie, krotka bezowa koronkowa sukienka, nie zastanawialam sie za dlugo wybralam swoj rozmiar, idealne 34 i poszlam do kasy.(jak chcecie to macie link http://static2.iwoman.pl/i/galeria/241/21/473329.jpg)
poszlam do pokoju, odswierzylam i przebralam i umalowalam. zeszlam na dol nalozylam jeszcze szpilki, i poszlam do Ce.
-czesc kochana!- niezdazylam nawet zapukac a ona juz mi otwozyla
-hej
-wszystkiego naj!!!!!- krzykneli wtedy nasi znajomi za nia
-och, dziekuje,-pociekla mi pojedyncza lza
wtedy odeszli a ja spokojnie sie rozebralam. ( z kurtki oczywiscie ;)
-spokojnie, tym razem nie bedzie TYLE piwa, ale wiesz, tak ze wg to nie obiecuje...
zasmialam sie, ale dzisiaj chcialam o wszystkim zapomniec i napic sie.
wzielam szkolanke z piwem ze stolu w saloniei zaczelam tanczyc.
po godzinie zaczelam sie juz nudzic, szkoda ze Nialla i Li tu nie ma pomyslalam. no i po co??? wszystkie wspomnienia nawrocily.
usiedlam na kzesle w kuchni obserwujac moje napite kolezanki.
wtedy uslyszalam ze ktos dzwoni do drzwi, gospodyni najwyrazniej za dobrze sie bawila z naszym kolega aby uslyszec wiec ja poszlam otwozyc za nia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz