niedziela, 23 lutego 2014

rozdzial 16 czesc 1

szlam parkiem, wracajac ze szkoly, wtedy go zobaczylam, podbieglam do niego zerwajam lancusek z szyii
-to, chyba twoje
podalam mu, serce ktore podarowal mi w dzien moich urodzin
-zachowaj sobie jako pamiatke,- powiedzial beszczelnie
-pamiatke czego? najgorszych dni mojego zycia, nie dzieki-jeszcze raz przyblizylam mu go, kolo reki ale tym razem blizej
-pamiatke tego ze ktos taki jak ja umawial sie z kims takim jak ty ksiezniczko.
rzucilam lancuszkiem w ziemie i ucieklam.
co to mialo byc ''ktos taki jak ja z kims takim jak ty''???
siedzialam sama na lozku dlugo zastanawiajac sie o co mu chodzi. najpierw mowi ze mu na mnie zalezy, potem zrywa mowiac ze nie bedzie cic robil wbrew mnie a teraz cos takiego???
wybralam jego numer, nie chcialam z nim gadac ale mosialam to wyjasnic, nie odebral, zadzwonilam 2 i 3 ale tez nie raczyl odebrac. i wtedy dostalam wiadomosc od niego
''nie mozesz sie odemnie po prostu odwalic??? naprawde jestes rzalosna ksiezniczko''



OCZAMI NIALL'a
-ej, oddajcie mi go
zadzwonila Kat ale nie chcialem z nia przy nich gadac wiec nie odbieralem, a teraz moj ''kolega'' od piwa wyrwal mi telefon i ku*wa co ja mam zrobic?
-popie*rzylo was??? oddaj mi to? pojebi*.
-Niall nie wku**iaj sie, i tak z nia zerwales...-zaczal sie smiac
-oddaj
-nie umiesz sie bawic-pokrecil glowa, ale mialem w dupie co mowi, wzialem telefon i schowalem do kieszeni.





CDN

mamnadzieje ze sie podoba, nie mam pojecia kiedy bedzie kolejny rozdzial!!!!! postaram sie dodc niedlugo ale bedzie trudno 

-Van

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz